Spek de clubkas met PLUS Gommans

5 september 2021 10:00

Wederom een mooie samenwerking tussen onze hoofdsponsor Plus Gommans en vvHelden. Plus Gommans organiseert van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november een unieke spaaractie: Spaar je club gezond.

Als vvHelden-lid en klant kunnen jullie sparen voor sponsorpunten. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je er al één. Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor onze prachtige blauwwitte club.

Vergeet daarbij niet de sponsorpunten te activeren op plus.nl/sponsorpunten. Help onze club de sponsorpunten te verzamelen. Zo maken we vvHelden steeds beter!

#komopdieblauwe

2108_SPONS_Clubs_campagnebeeld_3.jpg