De eerste kampioenen

18 oktober 2021 15:15

Zal het 'We are the champions' ooit zo vroeg op Kerkeböske geklonken. Wellicht niet maar dit zal in de toekomst wel vaker gaan gebeuren nu er bij de jeugd van JO13 en lager tegenwoordig volgens het 4-fasenmodel gevoetbald wordt. De uitleg besparen we iedereen, we zetten de kampioenen in het voetlicht.

Als eerste hengelde de JO11-1JM het kampioenschap binnen. De laatste wedstrijd was thuis tegen de nog ongeslagen koploper Liessel JO11-1. Het werd een bloedstollende strijd maar door een 7-5 zege werden de kampioensbloemen binnen gehaald.
Proficiat allemaal.

JO11-1_kampioen.jpg

Even later kwam er een 2e kampioen bij. Helden JO10-1 wist ook zijn 6e wedstrijd te winnen en werd zo met overmacht kampioen. Proficiat allemaal.

JO10-1_kampioen.jpg