Benefietwedstrijd Panningen - Helden

30 april 2022 13:00

Wij willen graag iedereen uitnodigen voor de benefietwedstrijd tussen de allstars van SV Panningen en vvHelden op zaterdag 28 mei om 18:00 uur op het Sportpark Panningen Noord.

Zoals we allemaal weten brandde op 25 maart 2021 de kantine van SV Panningen grotendeels af. Vanaf dat moment waren we voornemens om een benefietwedstrijd te organiseren tussen beide "rivalen". Nu dat corona gelukkig achter ons ligt zal deze wedstrijd, waar louter oud eerste spelers op het veld zullen staan, op zaterdag 28 mei om 18:00 uur plaatsvinden op Sportpark Panningen Noord.

De Allstars van "Kepel" nemen het dan op tegen de Allstars van "Dörp". Een schitterende kraker waar onze helden van weleer nog eenmaal de kicksen aan zullen trekken. Wij nodigen u van harte uit om samen deze wedstrijd te komen kijken onder het genot van een drankje. De volledige opbrengst zal gebruikt worden voor het verdere herstel van de kantine van SV Panningen.
Na de wedstrijd zullen de Single Men onder aanvoering van Pieter Heijnen "golden oldies" draaien en vervolgens zal DJ Sjers voor de muzikale afsluiting zorgen.

Tot dan!

De Benefietwedstrijdorganisatie,
Joyce van Lier, Mike van Lier, Koen Maessen, Stan Versleeuwen en Frank van Vuuren

Poster_benefiet1.jpg