H8 SLUIT SEIZOEM IN STIJL AF!

VV Baarlo 5 (zon)

22 mei 2022 10:30

J. Hertsig

Sportpark De Meeren
de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Beste Lezers, moet je ouleh?
Heute stond de laatste wedstrijd van het teleurstellende seizoen op het programma. Aangezien mitellaman, BP en Gino nog altijd geblesseerd zijn, en zoon van Bramreijnenfanaccount op "vriendenweekend" was werden Casa, Jan, Goofy en Roberto opgetrommeld om de gelederen te versterken. Ook Melle, alias Johnny Vd Beukering vond weer zijn weg naar de pool sochtends vroeg. Eenmaal aangekomen in de Meeren (van dat mooie nummer) konden de heren al snel lachen. Tegenstander van vandaag nam het allemaal net wat te serieus, een keeper die lag te rollen bollen voor de warming up, een positiespel van 20 minuten, alleen aanvallers die mochten afwerken en Mingueza die alleen vuurpijlen mocht schieten. En dat allemaal in de donkere krochten van de 6e klasse in zuid 2, je moet er maar zin in hebben. Enfin. Naar de partido. Het 8e begon prima aan de pot van vandaag, er werden niet heel veel kansen weggegeven en in de counter kwam het 8e er een paar keer gevaarlijk uit. Len was doorgebroken op de doelman, werd onderuit gehaald. Dus hoppa een rode kaart en een vrije trap op een gevaarlijke plek. Oh nee toch niet. Arbitro gaf alleen een vrije trap, niet echt op de hoogte van de regels, maarja we moesten het er maar mee doen. Even later krijgt het 8e een vrije trap, deze wordt snel genomen door kuffy die Jan inspeelt. Jan doet een "bewussie" en schiet de bal van 20 meter in de winkelhaak. Sta je dan als keeper met je intensieve warming up. H8 begon te kraken en moest steeds meer verdedigen. Casa had met een paar uitstekende reddingen steeds een antwoord. Vaker klemzuipen op de zaterdag jongen! Uiteindelijk viel voor rust de 1-1. Ahmed Musa in t zoor alias Damilola Kaledoye besloot voor t eerst dit seizoen om zijn Popeye achtig lijf te laten staan in een duel. Wat resulteerde in een blessure voor de Doelman van Baarlo, we wensen hem een voorspoedig herstel toe na deze klap van onze Nigeriaanse beuker. In de rust was de pijp al leeg bij veel spelers; kutzooi! De tweede helft was dan ook dramatisch, zoals zo vaak dit seizoen. H8 creëerde helemaal niets meer en de Tryhards van Baarlo hadden er nog veel te veel zin in. Hoop voor de FIFA spelers onder ons dat ze geen Weekend League spelen, stelletje zweiters. Ondertussen valt Melle nog in, het enige wat ik hier over kan zeggen; op zaterdagavond er was hij scherper én effectiever. Casa moet nog 6 keer vissen en dit zorgt voor een 7-1 eindstand. Het 8e neemt tot overmaat van ramp op de laatste speelronde ook nog eens de laatste plaats over. Het aantal tegendoelpunten komt dan ook op precies 100. Proficiat Boys! Om het positief te houden, onze vrienden van P6 hebben in 1 wedstrijd 30% van onze tegendoelpunten tegengekregen, dus het valt allemaal wel mee. Na afloop werden de dorstige keeltjes nog gevuld bij sponsor de pool. En als afsluiter werd onze Aziatische sponsor bezocht, waar Royke en Sjoere hun talenten gebruikte, wat en verkes! Aankomende week nog 1 keer gassen op de afsluitende training, teamfeest en de BBQ, en dan zit het er op voor onze dartelende hindes. Op naar volgend seizoen met hopelijk een iets sterkere selectie en een makkelijkere competitie.
Hasta Luego!