KATER 8 VERLIEST VAN KESSEL 3

5988CK
HELDEN

IMG_20210926_151602_513.jpgBeste lezers,
De eerste competitiewedstrijd stond vandaag op het programma, H8 moest het opnemen tegen Kessel 3, dat zij 6e klasse spelen en niet hoger? Vraag het hen zelf. Erwin had vandaag een redelijk uitgebluste selectie ter beschikking. De foute party en de drank bij café het hukske waren niet bij iedereen goed gevallen. Daarnaast kampt Helden 8 nog altijd met een ware blessure pandemie, in mijn ogen erger dan corona. Daarom werden Maradona en Lil Lil Brian opgepikt uit de jeugd. Bedankt heren! Het eerste kwartier bood h8 prima weerstand aan de gasten uit Kessel, maar na 18 minuten werd het eerste doelpunt dan toch toegestaan. H8 moest het de hele wedstrijd hebben van spaarzame counters, Kessel bouwde hun voorsprong in de eerste helft uit naar 0-3, er gebeurde in de laatste fase van de eerste helft niet veel, behalve dat de back van Kessel het nodig vond om de arbitro Roel Janssen (niet die Judas van Fortuna) de huid vol te schelden bij een 0-3 voorsprong. Hij kwam goed weg met een waarschuwing. In de rust werden de nodige wissels toegepast, mede omdat Elmo er van door moest door familieverplichtingen (wat een stripfiguur) Enfin. Tevens kreeg Hollie de aanvoerdersband voor de 2e keer van Sjoere, hij liet zien dat hij niet onder druk staat met de band. De gasten uit Kessel waren duidelijk een maatje te groot en prikte er in de 2e helft nog maar eens 4 bij. In de tweede helft liet Schouren wederom wat flitsen zien als back en hij lijkt dan ook echt op de weg terug. Boks kreeg van Erwin nog een publiekswissel aangezien zijn hele familie was komen opdagen om de heren vooruit te schreeuwen. De arbitro Janssen (nog steeds niet de Judas van Fortuna) besloot om de 7e treffer nog toe te staan en daardoor neemt H8 tijdens de eerste speelronde al de rode lantaarn, die zullen we niet snel meer kwijtraken. Ennu het verdriet wegdrinken en eten bij de vrienden van Fusion. Behalve Eugéné (de man zonder QR-code)