HELDEN 8 STRIJDEND TEN ONDER OP TREURIGE DAG VOOR WEERBERICHTFANS

Wilhelminastraat 11
5981XW
PANNINGEN

Beste Fans, Supporters en andere lezertjes.
Vandaag stond de uitwedstrijd tegen Panningen 4 op het programma. Veruit de leukste pot van het seizoen. Heerlijk om zo'n sympathieke, gelijkwaardige tegenstander te treffen! De mannen dronken voorafgaand aan de wedstrijd een pintje en een shotje om wat moed in zamelen. Ook werd er een dealtje gesloten bij de pool. Onder de 7 een rondje 😁 H8 Kampt nog altijd met veel blessures en daarom werden Casa, Loek en Lars bij de jeugd weggeplukt. Bedankt heren, jullie deden het vandaag voortreffelijk! Erwin moest hier en daar wat puzzelen en daarom werd Sjoere in de spits geposteerd. Helden 8 probeerde vandaag vooral de schade te beperken. De 1-0 kon niet uitblijven en deze viel dan ook halverwege de 1e helft. Sjoere had daarvoor een dot van een kans gekregen om de ploeg op voorsprong te zetten, maar hij miste vandaag het killer instinct wat hij altijd in de kantine heeft. Ook de 2-0 viel nog in de eerste helft. Keeperke kwam ondertussen in het veld voor Sjoere. Keeperke kwam na geblunder achterin bij Panningen 1 op1 met de keeper. Echter kreeg keeperke het balletje niet langs de doelman. Gelukkig was het A-Junior Lars die er als de kippen bij was om het balletje in de rebound binnen te werken. Ruststand 2-1! In de tweede helft probeerde het 8e om zo lang mogelijk in de wedstrijd te blijven. Dit lukte de mannen redelijk. In de laatste 20 minuten was het verzet wel gebroken en H8 kreeg er nog 3 om de oren. Eindstand 5-1 voor Die Grünen. Enige vraag die na 90 min over bleef was of de bonkige spits van P4 nou beter kon voetballen of toch beter was in klagen. Aanstaande vrijdag wacht alweer de volgende wedstrijd, namelijk tegen HBSV. Hopelijk komen ze dit keer wel met hun eigen team.
Groetjessss
En rust in dubbele vrede Piet van Pietsweer. Uit het oog maar zeker niet uit het hart!