Offenbeek 2 – Helden 4 alleen maar bier

Sint Jozefweg 64 B
5953JK
REUVER

Het is 15:23…Gelukkig…Toptrainer Muur slaakt een zucht van verlichting. BEVO heeft zojuist verloren van Bieslo. Dit betekent dat hij niet de enige toptrainer is die een nederlaag met zijn team heeft moeten slikken tegen deze groene atleten. Eerder op de dag heeft H4 alleen maar bier voor de 12e keer dit seizoen een nederlaag geleden, ditmaal tegen Offenbeek 2 (oftewel oppe Ruiver)..Tot vorige week wist verslaggever niet eens dat offenbeek “bestond”. De jonge hondjes van oppe snuiver waren duidelijk net iets royaal te sterk voor H4. De wedstrijd gaat met 4-1 verloren…op basis van scorebordstatistieken zijn we dus sterker geworden gezien de thuiswedstrijd.

Nog even een note vooraf; Helden 4 alleen maar bier kent weinig regels. Toch hebben we er een paar die voor iedereen duidelijk zijn: 1. Na de wedstrijd drinken we gezamenlijk minimaal 1 gerstenatje samen bij onze sponsor of in de kantine (hier zit geen maximum aan verbonden) 2. Geblesseerden komen gewoon netjes hun ogen langs de kant uitsteken en kunnen zich niet afmelden omdat ze thuis acte de presence moeten geven of voor Wallie moeten zorgen.

Beide regels zijn afgelopen weekend overtreden door een aantal personen; teamconclusie: 1x radje draaien of rondje halve liters.

Dan over na afgelopen week; niet gevoetbald toch gepiekt. Tottie Immer Zaat deed zijn naam weer eens eer aan en dacht dat het verstandig zou zijn om tegen een muur aan te lopen. Bleek toptrainer Muur toch wat teveel uit beton te bestaan. Om 11:30 meldde diverse strijders zich bij Komkommer Wendy voor een lekker ontbijtje en een eerste fristi gevolgd door 3 groene knuppels. Wendy deed nog een poging om te raden wie van alle aanwezigen nou echt tussen de witte kalklijnen stond. Het resultaat laten we maar even voor wat het is. Wendy en John dank voor de gastvrijheid en een prima bodem voor wat zou komen; een schitterende kermiszondag.

Dan over naar het RI RA RECLAMEBLOKJE! Eenmaal op de kermis aangekomen besloten Loek van de Kruijs Tuinen en Beunhaas Verlinden een vatje bier te sponsoren. Voor uw tuin - zowel particulier als zakelijk - bent u bij Van de Kruijs aan het juiste adres. Onze kracht is dat zij het hele totaalpakket kunnen aanbieden. Ontwerp, sierbestrating, het aanleggen van uw tuin en het onderhoud ervan. Maar ook voor grondwerk zijn zij van niemand afhankelijk (of misschien een beetje van rode slip Sharon). Kortom, uw tuin is bij Van de Kruys Tuinen in goede handen. Het motto is niet voor niets ‘Kwaliteit is onze service’. Bij elk nieuw project is het leveren van kwaliteit weer het streven (gelukkig maar).

Voor Beunhaas Verlinden kunt u terecht voor een diversiteit aan houten interieur. Mocht u onverhoopt een dikke auto in Ibiza hebben staan dan kan in goed overleg deze ook opgehaald worden. Het inmeten van apparatuur is dan ook geen probleem.

Moeten we dan nog iets meenemen van de wedstrijd van gister…niet echt. Alleen dat we Yannick, Rayven, Joop (of Joep) en Zonwering willen bedanken voor hun inzet en ook dat het lekker rook in het lokaal nadat Captain even zijn behoefte deed op het kleine toiletje. Shampo knalde nog een bal richting Beesel maar deze hebben we netjes na de wedstrijd nog kunnen bemachtigen en Familyman hong al voor de wedstrijd aan de zuurstof. Compliment voor de strijdlust en instelling; maar dat is net zo iets als je scharrel bedanken voor een slechte beurt. Je wilt meer maar het bleek een zee-ster te zijn. Het doelpunt van vandaag kwam op naam van Familyman. Graag willen we wel als team wel een bod doen op het veerbedrijf; 3,50 per keer om over te steken. Dat is gouwe handel. Na 90 minuten fluit de ietwat oranje gekleurde scheids af maar ook met een blauwwit gekleurde scheids hadden we niet gewonnen. Dus dan kunnen we dat alweer snel parkeren. Op naar aankomend weekend; dan hebben we Engelse taferelen plus. 2 heimspielen binnen 48 uur…Anouk; ik slaap maandag wel op de bank; want de trap kom ik niet meer op. Overigens staat in de voorschriften van de KNVB dat er minimaal 48 uur tussen 2 wedstrijden moet zitten en die redden we duidelijk niet. Maar dit kunnen we alleen ons zelf kwalijk nemen…Vrijdagavond nog een leuk potje tegen BEVO om 19:45. Hier hebben we voor mijn gevoel de laatste kans op het behalen van punten dit seizoen. Kunnen we daarna hopelijk een klasse lager gaan voetballen. Op zondag spelen we tegen VCH; maar die pot mag wat mij betreft ook schriftelijk afgedaan worden.

Au revoir mon Ami’s et une bonne soiree!