Helden 4 verliest eerste competitiewedstrijd..

Reuver 2 (zon)

26 september 2021 12:00

R.G.H.M. Schuyers

Sportpark Kerkeböske
Kloosterstraat 14 A
5988CK
HELDEN

Beste lezers,
Na 2 nederlagen en 1 overwinning in de beker stond vandaag eindelijk de eerste competitiewedstrijd op de planning. Zondag 26 september tegen de klok van 10:55 verzamelen de eerste spelers van ‘t 4de zich in de kantine voor de wedstrijd die om 12:00 uur begon. Onze afwezige Sillekens kreeg het voor elkaar om precies om 11:34 uur een appje te sturen in de h4 app met de vraag: ‘’Wat steit ut?’’ terwijl de wedstrijd nog moest beginnen. Ook heeft Totti vandaag de boete pot weer  mooi aangevuld en zal binnenkort weer aan het radje mogen draaien.
Na de fanatieke trainingsweken bij Helden 4 mogen de mannen van Helden 4 aantreden op veld 4 tegen  Reuver 2.  Bij de selectie van Helden 4 hebben zich twee nieuwe spelers toegevoegd. Koen gepromoveerd van het 5de naar het 4de  en Timon van het 3de  welkom!

Over de wedstrijd zelf gaan we niet veel schrijven... Alleen was Sloapie duidelijk niet tevreden met de keuze van de opstelling van Mojjer die onze sterspeler Sloapie aan de kant hield de eerste helft.
Uit  ‘’protest ‘’ trok hij zijn schoenen uit. Gelukkig kwam snel Kiki met Wallie de hond naar veld 4 waarna Sloapie met zijn reserverol vrede had. (Zie foto). Verder was de wedstrijd van vandaag een wedstrijd die we snel moeten vergeten. Helden begon sterk aan de wedstrijd waarbij Thei een mooie kop kans kreeg. Hierna verloor Helden steeds meer de grip op de wedstrijd waarbij er helaas een eigen goal werd gemaakt. Onderling werd er steeds meer op elkaar gefoeterd waardoor de overwinning voor de mannen van Helden steeds verder weg was. Helden is de gehele wedstrijd slordig en komt niet goed aan voetballen toe. Helden verliest helaas zijn eerste competitiewedstrijd met 1-6..
De volgende wedstrijd van Helden 4 zal op zondag 3 Oktober gespeeld worden om 10:00 uur tegen VCH 1. Hopelijk zijn we dan wat scherper en is het doel het behalen van de eerste 3 punten.
Tieme zal voor deze wedstrijd pen en papier meenemen zodat hij het verslag kan maken.
Iedereen bedankt voor het lezen en tot de volgende!