Helden A3 – Gezaag A1

Hagelkruisweg 50
5963AS
HEGELSOM

Beste supporters, fans en andere lezers van het wedstrijdverslag van dit wereldteam. Na het dramatische verslag van vorige week hoop ik toch wel dat het mij lukt om dat te overtreffen. Helden A3 moest op zaterdag 26 maart uit voetballen tegen Hegelsom A1. Omdat de A1 van Helden vandaag niet hoefde te voetballen maakte ons team hier natuurlijk graag weer gebruik van en mochten we Niels Janssen, Lars Janssen en Ties Lenders lenen voor deze wedstrijd. De warming-up verliep al niet heel soepel, dit beloofde dus al niet veel goeds voor de wedstrijd. De Basisopstelling luidde als volgt: Niels P in de goal, rechtsback Joop, natuurlijk weer basis hoe vaak hij ook niet komt trainen. Op linksback staat Luuk, centrale duo Niels J en Jens. Voor het centrale duo kwamen Loek en Storm te voetballen, op nummer 10 Yannic, linksvoor Munzir, rechtsvoor Lars Mombarg, En spits Ties. Op de bank zaten Tim, Lars J, Tristan en Jim.

De eerste helft begon niet slecht we speelden goed met elkaar over, alleen we creëerden nog geen kansen. We merkten ook al snel dat onze tegenstanders heel hard gefocust waren op onze enkels in plaats van de bal, natrappen en veel te overdreven hard inkomen was voor hun geen probleem. Tijdens de eerste helft is er ook nog door gewisseld: Tim maakte na zijn lange blessure weer zijn rentree in de centrale verdediging waardoor Jens op het middenveld moest gaan voetballen naast Storm. Verder kwam Lars J rechtsvoor te voetballen en kwam Tristan voor Joop in de plek want hij had “last” van zijn knie. Verder is er niet gescoord de eerste helft, ruststand 0-0.

Na een paar motiverende woorden en een flinke bak ranja gingen we weer terug het veld op. Deze helft hadden we de zon recht van voren en konden we dus geen steek zien. Dat merkte je halverwege de tweede helft wel toen Hegelsom een vrije trap meekreeg en die zo over onze topkeeper heen het doel in viel, 1-0. De tweede helft werd de tegenstander ook nog agressiever waardoor Ties zelfs geblesseerd uitviel. De scheids wilde geen kaarten uitdelen terwijl sommige spelers er echt al drie keer uit gestuurd hadden moeten worden. In de tweede helft kwam Helden ook niet meer echt aan voetballen toe waardoor Hegelsom ook nog eens de 2-0 kon maken. Verder heeft de aanval van Helden de keeper van Hegelsom niet gepasseerd, wat jammer is want we hadden hem graag zien duiken. Eindstand helaas dus 2-0.

Spelers van de A1, bedankt!!

Volgende week mag Lars pen en papier meenemen.