Helden weet Herten te temmen.

vv Helden JO19-3

SHH JO19-3

Luuk Meyer (corner)
... (schot)

19 februari 2022 15:00

S.H.M. Bouten

Sportpark Kerkeböske
Kloosterstraat 14 A
5988CK
HELDEN

De wedstrijd Helden-Herten kon ondanks storm eunice de gewoon doorgaan. Terminator moest de hesjes wassen en meenemen na de training van dinsdag, echter was hij dit vergeten en had hij alles in de tas laten zitten, lekker stinken dus. Bij het verzamelen wilde de captain de boetepot spekken, en kwam dus netjes 7 minuten te laat.
Na de warming-up kan de wedstrijd beginnen.

Helden speelt redelijk en weet een paar mooie acties naar voren te maken. Uiteindelijk komt er een corner, die genomen wordt door Storm, Terminator weet deze bal het doel in te werken, 1-0. Achterin worden we een beetje slordig, er komen een paar matige schoten op doel waar er 1 van in het doel komt, 1-1. De captain krijgt zoals gewoonlijk weer een error, en gaat iets te fel een duel in waar hij zelf niet werkend uitkomt, wisselen dus.
Dit betekend dat Kop-Kop Jens captain wordt. Helaas weet herten er nog eens door te komen en maakt 2-1. Rust. Na de rust moet helden even op gang komen, maar na een tijdje weet Munzir de 2-2 te scoren. Dit deed hij met behulp van nick. In de rust hadden we te horen gekregen dat er in het verloop van de 2de helft nog een extra leenspeler bij zou komen. Ties kwam ons in het laatste deel van de 2de helft uit helpen en scoort de 3-2 na een 1-2tje met Jim.

Bedankt leenspeler: Joey Jansen, Nick Peeters, Stan Boumans, Guus Bongaerts & Ties van

Breukelen.

Volgende week zal het verslag geschreven worden door : Tim