Tegen Boalder 7 kriegse der altied ein paar tegen.

VV Baarlo 7 (zon)

25 september 2022 12:30

Anoniem

Sportpark De Meeren
de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Beste lezertjes,
Vandaag was het eindelijk zover, de eerste competitiewedstrijd van het prille seizoen. Met 12 1/2 man werd de weg naar de Meeren gevonden (nog steeds van dat kutnummer). Na de desastreuze partij van vorige week tegen onze moslimbroeders (ouleh) waren de heren gebrand op een goed resultaat vandaag. Het 8e begon de wedstrijd prima en werd een paar keer gevaarlijk op de counter, in de late minuten van de 1 helft zagen N&N onder het genot van een wijntje dat de heren toch een tegentreffer moesten incasseren. Ali raakte nog geblesseerd terwijl hij op een kratje de wedstrijd aan het volgen was #hetoverkomtje. In de korte rust werden de heren weer op scherp gezet en werd er afgetrapt voor de 2e helft. Helaas viel de 2-0 al snel en was de pijp leeg bij de boys. Kuffy was nog ff verdwaald en knalde de bal achter de eigen doelman. Dit kost hem een rondje aan ons Niels. Voor de laatste 20 minuten kwam Erwin er nog ff in uit noodzaak. Hij heeft een mooie middag gehad op een eiland en mocht de bal een paar keer raken. Ian en Bas zochten nog ff aandacht door een blessure te simuleren en Kuffy dacht nog ff dat hij de Pirlo van de lage landen is. Bob sloot de nabespreking nog af met een rake yell: "HOOOL HOOOOOL HOOOOOL WEA GOAN LEKKER NAOR DE POOL"
P.s. Bob senior we hopen je dit seizoen nog vaker te zien trouwe supporter #clubliefdekentgeendivisie.