Kelderkraker in Zuid 2

HELDEN

Kelderkraker in Zuid 2

Daag allemoal,
Vandaag speelde we de kraker tegen onze vrienden van K5. Een echte kelderkraker op sportpark Kerkebuske. Wegens alle blessures op het knollenveld van Egchel vorige week, werd ons team versterkt met Munzir, Sam B en veteraan Bjorn, bedankt allen. De opstelling werd deze week niet bepaald door de inspiraties van de technische staf op de wedstrijddag zelf. De avond voor de wedstrijd wordt er uitvoerend gedebatteerd door de jongens over de opstelling. Eindstand; Een koffiefilter met het masterplan voor de wedstrijd. Deze kent ook enkele verassingen. Erwin strijkt over zijn hart en is bereid voor het eerst in 5 jaar in de basis te starten, dit doet hij zodat zijn kompaan Sjoere met een lekker dekentje en een thermoskan koffie op het bankje kan blijven zitten. Wat een teambuilding. Dan naar de wedstrijd, vanaf het begin zijn beide teams aan elkaar gewaagd, maar echte kansen komen er niet. Na een minuut of 25 is het echter onze Nigeriaanse Prins Koledoye die het netje laat bollen na een afgemeten voorzet van Munzir. Het spel kabbelt daarna verder en het is Kuffie die met een goede ingreep een tegentreffer voorkomt. Even later is het Bjorn die laat zien dat hij nog wel degelijk kan voetballen. Hij stuurt Erwin weg die vrij voor de doelman komt. Echter schrikt hij zelf ook van deze kans en wacht hij net te lang, waardoor de laatste man van Kessel met een sliding het schot kan voorkomen. Erwin probeert nog als aangeschoten wild een penalty te claimen, maar de uitstekend fluitende arbitro gaat hier helaas niet in mee. In de tweede helft krijgt Kessel ietwat de overhand, de boys van h8 moeten achteruit en creëren eigenlijk niets meer. Na een minuut of 70 valt dan ook de 1-1. Sjoere wordt nog ingebracht als stormram en voor de vuile meters, maar helaas stond zijn vizier niet helemaal op scherp. Dit terwijl Hollie de avond ervoor toch echt Sjoere op scherp had gezet met een rake quote: "Als Sjoere gewoon meer scoort dan de tegenstanders, dan winnen we toch?" Sjoere had zelfs de minisnacks der voor laten liggen de avond ervoor en vertelde dit zelfs tegen de laatste mam van kessel,helaas mocht dit niet baten jammer maar helaas. Eindstand 1-1, en daarmee verdubbeld het 8e het puntenaantal. In de 3e helft is het weer tijd voor slap gezever, helaas neemt Bob dit iets te serieus, waardoor hij bij een shotje sambuca zichzelf onderzevert, kan gebeuren Bob, ook komt op de app nog voorbij dat maatje Stijn zijn vorm van dit seizoen heeft meegenomen naar huis. Zijn vrouwlief is in verwachting van een kindje, proficiat samen!!! Nu het aantal vaders in onze equipe rap toeneemt is het te hopen dat de jonge garde zal opstaan en het 8e bij de hand gaat nemen (ik bedoel ug Sjoere en Melle). Volgende week worden we in Siberische temperaturen afgedroogd door Panningen (Bron: insta P6). Hopelijk weten deze vechtersbazen ditmaal wel hun handjes thuis te houden.
Wat hebben we er weer zin in