JO15-2JM dendert door!

Baasdonkweg 25
5928NR
VENLO

Klokslag kwart voor twee, of misschien iets eerder of later, begonnen we aan de wedstrijd tegen Blerick, Blierik, Blèrick…whatever! Na wat twijfels of wel op een voetbalveld stonden en niet ergens in een knollentuin werd eigenlijk al snel duidelijk dat we de bovenliggende partij waren. Niet vanzelfsprekend echter want de 3S-en (geen familie van de 3J’s zover we weten ontbraken). Wie ontbraken? Saar, Sil en Sep! We ons wel versterkt met Ties die zonder blikken of blozen een hamburger naar binnen wurgde en vervolgens aantrad voor z’n 2de wedstrijd van de dag.

Op aangeven van Ries kreeg Willem de eerste kans, spectaculair was het allemaal nog niet maar ergens moet een begin gemaakt worden. Een open deur eigenlijk maar Freek was zich weer eens uit de naad aan het werken achterin! Samen met Fedde waren ze heer en meester. Freek op de stofzuigermanier en Fedde op de beheerste wie-doet-mij-wat manier. Rechts voorin had Max een redelijk vrij speelveld maar z’n eerste echte poging was zonder succes! Aaron was er als de kippen bij en deponeerde de bal in het net, 0-1! Echt vanzelf ging het nog niet dus dacht Mees doe maar eens een omhaal. Een duidelijk gevalletje van dat de theorie en praktijk soms mijlenver uit elkaar liggen….Ondanks dat z’n veters weer eens los zaten wist Ries, op aangeven van Jorn de bal snel bij Aaron te krijgen. Kwam helaas geen goal uit. Achterin is er geen echt groot gevaar geweest en dat was mede te danken aan Ties! Die was er ondertussen ingekomen voor de geblesseerde Nick. Sem had de positie van Nick overgenomen en ondanks dat het niet z’n favoriete plek is deed hij dat zeker niet verkeerd! Mees dacht bijna te scoren met een lopje maar de keeper wist hem nog net te redden. Gelukkig was Mees alert genoeg om de bal uit de rebound op te pikken en als nog de 0-2 op z’n naam te zetten. Jorn was ondertussen interim aanvoerder geworden maar dat mocht de pret niet drukken en met 0-2 gingen we de rust in. Na de rust was het rap bekeken! Mees en Max voerde de druk op wat resulteerde in een scrimmage en afvallende bal kwam bij Willem terecht die daar wel raad mee wist! Eindelijk had ook hij z’n goal, 0-3! Bijna meteen daarna een schot van Max en 0-4 was een feit.  Het hek leek van de dam en een snelle uittrap van Gino op Aaron resulteerde in de volgende kans. Aanvoerder nr.3 van de wedstrijd, Aaron McGuinness, had er sowieso zin in vandaag, hij was overal wel te vinden op het veld. De wedstrijd kakte wat in en zelfs de eigen leiding werd er op betrapt dat ze de wedstrijd van de buren aan het analyseren waren…moet niet gekker worden! Maar gelukkig hebben we dan nog Mees die tussen de soep en de aardappelen de 0-5 voor z’n rekening nam. Kansen waren er genoeg maar het duurde toch lang voordat de laatste van dag erin zat. Op aangeven van Nick kon Aaron de 6de, na wat gerommel, erin knallen.

Kudus Fleuren had zich ondertussen voorin genesteld en maakte gebruik van de chaostheorie maar jammer voor Sem kwam hij niet tot scoren.

Al met al relatief makkelijk gewonnen! Volgende week staat Venray op de planning en dan is het erop of eronder! We zullen vol aan de bak moeten maar we weten dat we dat kunnen!!! Afmeldingen zijn uit den boze en zijn alleen mogelijk wanneer 2 weken van te voren in drievoud ingediend! Vrijdagavond op tijd naar bed, met hoofd boven dammend water hangen (stommen) zodat de neusgaten goed open staan en de zuurstoftoevoer optimaal is als het eerste fluitsignaal klinkt!