Helden komt wederom niet tot goed resultaat op eigen veld

RKSVO 1 (zon)

3e klasse C

8 maart 2020 14:30

T.J.A.M.W. (Theo) Bruekers

Het seizoen in Helden laat zich tot dusver kenmerken door een opvallende statistiek. Waar thuis nog geen enkele wedstrijd gewonnen werd, werd er uit nog geen punt verspild. Zo ook afgelopen zondag toen R.K.S.V.O. uit Ospel op bezoek kwam.

De gasten waren over de gehele wedstrijd de betere ploeg maar lang leek de wedstrijd alsnog in een doelpuntloos gelijkspel te eindigen. Ospel had zelf het vizier een aantal keer niet op scherp en Helden wist in de tegenstoot niet zorgvuldig om te gaan met de spaarzame kansen die het kreeg. In de vijf slotminuten zorgden Daan Janssen en Bram Meeuwissen er echter voor dat de uitploeg er met de volle buit vandoor ging, eindstand: 0-2.

Door deze nederlaag maakt Helden een pas op de plaats in de subtop van de Derde Klasse C. Volgende week speelt Helden uit bij koploper Sparta’18. Daar zullen we zien of Helden de foutloze uitreeks voort weet te zetten.