Aanmeldformulier

Lidmaadschap

Indien het een overschrijving betreft

Persoonlijke gegevens

Op onderstaand email-adres wordt informatie vanuit de club gedeeld

Betaalgegevens

Hierbij machtig ik vv Helden halfjaarlijks (tot wederopzegging) de contributie af te schrijven en ben ik het eens met de aanmelding zoals hierboven beschreven.

Bijzondere gegevens

Gegevens ouders/verzorgers

Indien je jonger dan 16 jaar bent, vragen we hieronder gegevens en toestemming van je ouders/verzorgers.

Misschien kennen we jullie al. Daarom is het handig om te weten of er andere gezinsleden bij onze vereniging sporten

Zou u onze vereniging willen helpen?

Kruis aan wat van toepassing is.

Zo ja, vul hieronder in op welke manier u dit zou willen (bijvoorbeeld met klusjes in/om onze trainingslocatie, als fotograaf, (web)redacteur, begeleider, trainer, kantine-/bar- medewerker, scheidsrechter, bestuur- of commissielid).

De vrienden van vvhelden is een initiatief van de Sponsorcommissie. De jaarlijkse bijdrage is €50,-.  De helft van dit bedrag wordt geïnvesteerd in onze jeugdopleiding en het overige bedrag wordt besteed aan een mooie (feest)avond. Zo ja, vul hieronder uw naam en telefoonnummer in dan zal de sponsorcommissie contact met u opnemen. Meer informatie: https://www.vvhelden.nl/461/vrienden-van-vvhelden

U hebt een eigen bedrijf of het bedrijf waar u voor werkt staat open voor het steunen van maatschappelijke en lokale verenigingen. Zo ja, dan zal de sponsorcommissie contact met u opnemen.

Privacy-verklaring

Om lid te worden dien je akkoord te gaan met de privacy-verklaring van vv Helden.

Overig

* = verplicht