Vrienden van vvHelden

Als trouwe supporter van vvHelden kunt u lid worden van de “Vrienden van vvHelden”. De “Vrienden van vvHelden” is een frisse (nieuwe) beweging binnen vvHelden welke is opgericht in 2017 en de opvolger is van de “Club van 50”.

Voor €50,- per jaar ben je lid van de “Vrienden van vvHelden”, een enthousiaste gezellige en blauwwitte groep die Helden een warm hart toedraagt. Wat krijgt u terug voor deze €50, –

De helft van dit bedrag (€25,-) wordt besteed aan onze jeugdafdeling. Jaarlijks krijgen jullie een update over waar dit geld aan besteed is. Het kan gebeuren dat wij het geld in kas houden en sparen voor een “hoger” doel. De andere helft van de bijdrage wordt besteed aan een gezellige activiteit/ feestavond. Deze feestavond zal jaarlijks plaatsvinden. U wordt toegevoegd aan de groepsapp “Vrienden van vvHelden”. Hier worden tussenstanden, weetjes, uitnodiging voor de feestavond en info over vvHelden door de moderator in gedeeld. Uw naam wordt vermeld in de kantine op het bord van de “Vrienden van vvHelden”. Elke nieuw lid ontvangt een vaantje van de “Vrienden van vvHelden”. Zodat u met trots kunt laten zien wat de mooiste club van Peel & maas is en ver daar buiten. Betaling is jaarlijks middels factuur of automatische incasso.

We hopen vele van jullie te mogen begroeten als nieuw lid van de “Vrienden van”. Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar [email protected]. Of vul het “Vrienden van vvHelden-viltje” in en deponeer dit in de brievenbus onder de beeldkrant.

Voor meer informatie neem contact op met:

Frank Stammen 06-11727797
Frank van Vuuren 06–12291623