Uit de bestuursvergadering

15 september 2021 21:00

Info van het Bestuur BV 9 september 2021

• Voetbal TV binnenkort weer in de lucht.
Ons camerasysteem heeft er een poos uitgelegen omdat de organiserende partij dit systeem niet meer mocht toepassen vanwege de AVG-regelgeving.
Inmiddels hebben we met een nieuwe partij (Usportfor) een contract ondertekend zodat we op zeer korte termijn onze wedstrijden weer digitaal kunnen delen.
De kosten worden gedekt door de resterende sponsoring (die nog open stond van ons traject met Voetbal TV.)

• Benefietwedstrijd voor sv Panningen wordt op 27/28 mei in Panningen afgewerkt.

• Sponsoring:
o KAPE arbeidsbemiddeling: shirtsponsor van MO19-1
o Deco beton: shirtsponsor JO11-1

• Volgens de nieuwe richtlijnen zit er nu ook statiegeld op de kleine plastic flessen.
Ondanks de gestegen kosten, handhaven we de huidige prijzen.
Er zijn inzamelbakken geplaatst.
Klanten die flessen inleveren, krijgen dus geen statiegeld terug.

• Voor de Stichting Wensambulance is het initiatief genomen om de eerste 2 competitieweekenden met de pet rond te gaan en, incl. de opbrengst van de lotenverkoop van de 1e wedstrijd van Helden 1, dit bedrag aan te bieden aan Wensambulance.

• Jaarvergadering: Donderdag 28 oktober