Afscheid Frank van Vuuren

24 mei 2022 14:15

Frank van Vuuren (Andy) neemt na 7 seizoenen afscheid als voorzitter van onze Sponsorcommissie!

De afgelopen jaren heeft Frank voornamelijk de rol als voorzitter van de sponsorcommissie ingekleed en heeft hij 3 seizoenen plaatsgenomen in het bestuur van onze voetbalclub. Na 7 seizoenen is het definitief tijd om het spreekwoordelijke stokje over te dragen aan zijn naamgenoot Frank Stammen. Die inmiddels ook alweer 4 seizoenen actief is in de sponsorcommissie en inmiddels goed bekend is bij onze sponsoren. Samen met Joyce van Lier en Don Tubée gaan zij samen verder. Zoals u ziet; daar mogen best nog wat mensen bij. Aanmelden als versterking van het Sponsorbeheer team kan via [email protected]

frankvv.png

De afgelopen jaren hebben we met de sponsorcommissie mooie stappen gezet; zo hebben we bijna alles gedigitaliseerd/geautomatiseerd en een aantal mooie sponsordeals gesloten. Ondanks Corona en de algemene tendens dat sponsoren zich iets moeilijker laten binden, zijn we toch in staat geweest om de sponsorinkomsten gelijk te houden en de “Vrienden van” te laten groeien tot 180+ leden.

Met de geboorte van zijn zoon Mats, zijn eigen bedrijf en bestuursrollen bij de Young Business Club van VVV en Net_werk077 en de 7 mooie seizoenen is het tijd voor andere mensen binnen de voetbalclub. Daarom dan ook nu definitief deze communiceren naar de buitenwereld daar Frank nog altijd als vraagbaak voor heel veel mensen geldt.  Frank (Andy) zal vanaf nu vooral als “doorgeefluik” fungeren

Uiteraard zijn we Frank  van Vuuren dankbaar voor zijn geïnvesteerde vrije uren.  Helemaal weg is Frank natuurlijk nooit. Hij blijft voetballen en met zijn blauwwitte hart zal hij als Ambassadeur verbonden blijven. Oren en ogen openhouden voor commerciële kansen voor de voetbalclub zal hij blijven doen. Dus mocht u onder het genot van een drankje nog benaderd worden voor de “Vrienden van” dan moet u niet gek opkijken.

Frank, of Andy, nogmaals hartelijk dank voor al die jaren inzet, passie en Vuur (weten we meteen waar die achternaam vandaan komt) en natuurlijk blijven we je vaak genoeg zien in onze kantine.

Bestuur vv Helden.