Dinsdagavond stond de wedstrijd helden H.B.S.V op de planning.

vv Helden JO19-3

H.B.S.V. JO19-2

28 september 2021 20:00

R.G.H.M. Schuyers

Sportpark Kerkeböske
Kloosterstraat 14 A
5988CK
HELDEN

Om 20:00 werd er afgetrapt, beide teams beginnen sterk aan de wedstrijd. Naar een aantal minuten komt H.B.S.V op voorsprong maar helden hield de hoofden omhoog en sloegen snel terug met de gelijkmaker door Munzir. De wedstrijd gaat verder en H.B.S.V komt weer op voorsprong, even later scoort helden 2-2 alweer door Munzir. Beide teams blijven vechten voor het 3e doelpunt maar het lukt H.B.S.V alweer om te scoren 2-3. Maar helden blijft weer vechten ze maken de 3-3 deze keer door Lars en de assist is van Munzir die al bij alle 3 de goals is betrokken wat een Parel van een speler. Even voor rust maakt H.B.S.V de 3-4 en gaat helden met een achterstand de rust in.

In de kleedkamer wordt besproken wat er fout gaat en wat helden moeten doen om toch de overwinning binnen te halen. De 2e helft begint, helden speelt veel sterker dan H.B.S.V ze krijgen geen kansen en helden is het spel aan het bepalen waardoor een aantal goede kansen gecreëerd worden. Er wordt hands gemaakt door H.B.S.V een penalty voor helden deze wordt genomen door tristan die hem snoeihard in de linkerhoek schiet, Goal 4-4 helden ziet kansen om de winst in helden te laten en vechten door H.B.S.V kan nog steeds geen kansen krijgen en worden gefrustreerd, wat lijdt tot een aantal overtredingen. Koen ziet voor de 4e keer een kans om de vrije trap er direct in te schieten en raak hij schiet hem prachtig binnen. 5-4 helden staat voor en blijven dit vasthouden, H.B.S.V wordt steeds meer gefrustreerd en 1 speler kan het hoofd niet koel houden en krijgt een gele kaart, hij moet er 10 minuten uit. Helden staat met 1 man meer op het veld en probeert nog een keer te scoren. Maar dan H.B.S.V krijgt in de laatste minuten nog een kans wat lijdt tot een penalty. Goal 5-5 hierdoor speelt helden in de laatste minuten gelijk in een zeer spannende pot.

De volgende wedstrijd mag onze Loek het verslag op papier zetten.