2e bekerwedstrijd

vv Helden JO10-1JM

Sparta'18 JO10-1

8 september 2018 9:00

Vandaag tegen Sparta’18 JO10-1 de tweede bekerwedstrijd tegen een hoofdklasse team. Er valt weinig te vertellen over deze wedstijd de tegenstander was veeeeel te sterk en als je na een paar minuten al 4 of 5 goals achter staat dan is het moeilijk om de kopjes omhoog te houden. We maken er dan ook niet meer woorden aan vuil  Nu maar hopen dat de KNVB ons een paar klasse lager gaat indelen zodat de jongens en meiden weer plezier krijgen in wedstrijden spelen. Succes volgende week in de laatste bekerwedstrijd.