Kan Helden A3 nog aanhaken in de titelstrijd door verliespunten van de nummer 1?

vv Helden JO19-3

ST GFC '33/SV Lottum JO19-2JM

... (intikker)
Niels Janssen (penalty)
Lars Peeters (schot)

20 november 2021 15:00

Anoniem

Sportpark Kerkeböske
Kloosterstraat 14 A
5988CK
HELDEN

Hallo fans,

Zaterdag stond de wedstrijd tegen ST GFC '33/SV Lottum JO19-2JM op het programma. Helaas mochten er vanaf deze week geen toeschouwers meer komen. Toch had Hubert de vader van Jens aan deze regel maling en kwam hij ons toch steunen. Wij waren hier erg blij mee. Voor de anderen die het spektakel niet live hebben mogen meemaken zal ik een kort verslag maken.

We begonnen aan de wedstrijd niet fel genoeg en het leek of sommige nog niet helemaal wakker waren, want in de 4e minuut stonden we ineens met 0-1 achter nadat zij een keer in de buurt van onze goal terecht kwamen. Gelukkig kwamen we snel terug. Storm werd in het 16 meter gebied neergehaald en we kregen een penalty aangewezen. Niels ging al snel achter de bal staan en nam deze penalty vastberaden en scoort de bal laag in de linkerhoek. Na 8 minuten stond de teller dus weer op 1-1.
Verder gebeurde er in de eerste helft niet heel veel.
Na de rust wisten we de draad weer op te pakken en in de 55e minuut scoorde Lars Peeters door de benen van de keeper. Een mooie goal! Maar toch ook een grote blunder van de keeper.
De rest van de wedstrijd werd de sfeer grimmiger en moest iedereen op zijn enkels gaan letten. Hierdoor konden we zelf niet meer focussen om te scoren aangezien we te druk bezig waren de vliegende benen te ontwijken.

Als laatste willen we de leenspelers: Joep, Lars, Giel, Jesse en Niels bedanken voor het meedoen.

Het volgende verslag wordt geschreven door onze keeper Niels!