“Och die heet nog lang haor…..”

VCH 1 (zon)

vv Helden 4

3 oktober 2021 10:00

H. Brunken

Sportpark Maassenhof
Langvenweg 8
5927PC
VENLO

Beste lezers,

Nadat vorige week de eerste oor wassing van deze competitie had plaatsgevonden, mochten we deze week aantreden tegen het eerste team van VCH. Waar iedereen al vanaf donderdag aan het wachten was op het verlossende appje van trainer Moijer over de afgelasting, bleef deze echter uit. De tegenstander werd al gebeld om te vragen om ze zeker wisten dat ze wel genoeg spelers hadden. Het antwoord hierop was er een met een hoog kelderklassegehalte: “Vandaag nog wel, maar dit kan op ieder moment veranderen”.

Voor dat we beginnen over de wedstrijd gaan we nog even terug naar afgelopen vrijdag. Totti had weer beet, de meningen over deze vangst waren aardig verdeeld in het kleedlokaal. Een mening sprong er echter uit en verdiende zeker een plek in dit verslag. “Och die heet nog lang haor, dao bisse al behuurlijk blej mit asse boven de 30 bis en al un kind hebs.”

Zaterdagnacht werd er nog gehoopt op een afgelasting, echter kwam deze er niet waardoor de mannen zich om 09:10 mochten verzamelen bij Joyce in de Pool. Ja dames en heren, u leest het goed TIEN OVER NEGEN. Geen tijd om op zondagochtend te vertrekken als het ons ligt, vandaar de thuiswedstrijden om 12:00.

Eenmaal aangekomen kwam Mikey erachter dat zijn sokken niet meer in de tas zaten. (Boete?!?) Totti gaf de zijne af zo behulpzaam als hij is. Na een paar minuten kwam hij dan ook wel met de toepasselijke conclusie dat hij zelf geen sokken meer had.

Dan maar over naar de wedstrijd:

0-1  - Shampoo

RUST

4-2 - Timbo Slice

Samenvatting van de wedstrijd kwam van Sunt: “4-2 klinkt toch beater as 4-1”.

Bedankt voor het lezen en tot volgende week wanneer Kots voor dit stukje proza mag zorgen.