8e speelt voor sinterklaas en raakt geen pepernoot

5981BP
PANNINGEN

Beste fans,
Vandaag mocht ons sterrenensemble aantreden voor de degradatiekraker tegen Egchel, ditmaal versterkt met Sloapie, Buysenberg, Jur en Tren, thanks boys! Na een dramatisch verlopen training van afgelopen vrijdag, waarin Bob zich ontpopte tot goaltjesdief en de Boetepot weer lekker vol liep, hadden de heren natuurlijk zin om het gras op te vreten en de rode lantaarn in Egchel te laten. Dit was echter niet terug te zien op het veld. H8 speelde misschien wel de slechtste helft van de eerste seizoenshelft en was overal 5 stappen te laat. Buiten een goede actie van Sloapie werd er werkelijk niets gecreëerd. De technische tegenstanders kregen alle tijd om zich uit te leven en tot overmaat van ramp besluit Niels om voor Sinterklaas te spelen, dit zorgt voor een terechte 2-0 ruststand. Grote smet op de eerste helft is het uitvallen van Gino, die een moordaanslag ten nauwe nood overleefde en hopelijk weer aan de betere hand is. Als jullie goed geluisterd hebben afgelopen zondag hebben jullie hem door heel Peel en Maas kunnen horen schreeuwen. Om het verdriet weg te werken was een aantal h8 spelers maar begonnen met de shotjesbingo kaart. In de rust valt een ijzige stilte en iedereen is het er over eens dat het spel nergens op slaat. Sloapie probeert nog wat van de h4 beleving in de ploeg te brengen maar dit slaat niet echt aan. In de tweede helft zien we gelukkig een ander 8e. Misschien wordt het dan toch nog een wedstrijd? Grapje. Het is Bob die zijn meerdere moet erkennen in de rappe buitenspeler van Egchel (die met of zonder muts?) Niels komt uit maar Bob vertrouwt het niet en besluit Egchel dan maar een vervroegd Sinterklaas cadeau te geven. Uitstekend leidende arbitro kan hier niet anders dan de bal op de stip leggen, 3-0. Na een uurtje komt het 8e terug in de wedstrijd door een goede goal van Basje. Helaas voor ons valt niet snel daarna de 4-1. Vlak na de slechtste corner die Gilla ooit gezien heeft krijgen we nog een corner. Dit keer legt Basje hem wel prima voor en is het Len die het netje laat bollen. Wederom een goal en assist dus voor basje. Helaas is het eporter van dienst ten gehore gekomen dat het Basje iets naar het hoofd is gestegen. Hij is van mening dat hij als aanvallende middenvelder geen verdedigende taken heeft, iets wat bij Bob in het verkeerde keelgat schoot. Hoofdbrekens voor de technische staf dus om deze super vedette weer met beide beentjes op de grond te krijgen. Ondertussen valt Thijmen ook nog in slaap op het bankje en zit maatje Stijn er als een echte sperjesstaeker bij, volgend jaar Polonia Venlo? Als kers op de taart komt ook Mellinho nog ff aankakken voor zijn wekelijkse sjaele wazel. Eindstand 4-2 en dus verstevigen we onze laatste plek. Gelukkig kunnen we na de wedstrijd weer naar ons aller geliefd poolke voor de nodige pretcilinders, deze en de genuttigde shotjes slaan erg goed aan bij de jongens. Dit zorgt er dan ook voor dat Hollie het wel erg bont maakt, om de een of andere reden zit hij opeens in zn onderbroek op zn kruk, en alsof dat nog niet erg genoeg is besteld hij doodleuk zijn volgende biertje terwijl hij vanuit vrouwlief nadrukkelijke orders had gekregen. Sjoere probeert ook nog een handstand en trouwe supporter BR van BP sluit ook nog aan in de 3e helft. Wat unne mins!!! Volgende week staat de volgende degradatiekraker op het programma, ditmaal tegen K5, dat zich al vakkundig probeert in te dekken voor een mogelijk verlies tegen onze equipe. Tot dan!