DAMI KOLEDOYE OH OHOHO OH

5995PH
KESSEL LB

Beste lezers

Na het debacle van dinsdag was het dan eindelijk zo ver. De match voor een vat bier in en tegen Kessel. Door de personele problemen aan heldense zijde werden zaalvoetballers Kick & Harm aangetrokken voor deze wedstrijd, bedankt heren. Na een dramatische warming up begon dan eindelijk de wedstrijd. Beide ploegen werden een paar keer gevaarlijk voor het doel. Uiteindelijk komen we op een 1-0 voorsprong door een mooie afronding van invaller Harm. Even later komt Kessel uit het niets op gelijke hoogte, omdat we achterin staan te slapen. De ruststand wordt dan ook bepaalt op 1-1. H8 komt beter uit de kleedkamer en het is Gilla die na een goede actie de bal aflegt op Super Eagle Koledoye, Koledoye schiet onberispelijk raak. Daarna wordt de sfeer wat minder leuk op het veld, en met name Kick, Harm en Ian worden toch een aantal keer geschoffeld zoals onze Bob dat kan. De kansen blijven komen voor beide teams en na een corner valt de bal goed voor Gilla die de doelman kansloos laat. 1-3. Fun fact: Gilla is de enige speler op de wereld die buitenspel kan staan wanneer hij zichzelf lanceert. Even later wordt een afstandsschot van Kessel van richting veranderd en laat Niels hiermee kansloos, 2-3. In het restant van het duel is het tegenhouden voor de jongens, met aventoe een gevaarlijke uitbraak. Harm krijgt nog een doodschop en Niels redt nog een aantal keer knap. Na 15 minuten extra tijd kan de scheids niet anders dan affluiten en daarmee is de eerste overwinning voor de jongens een feit, en nog beter een vat bier van Kessel. De gerstennatjes vloeien daarna rijkelijk en rond de klok van 7 gaan de jongens maar eens een kijkje nemen bij de afsluitende bbq van het seizoen. Conclusie: idderejn zoot in de olie. In de kantine werd vervolgens nog een feestje gebouwd en startte Dami Koledoye zijn zangcarrière. Toen idderejn strontbezoope waas waas t wel welletjes en ging reporter van dienst richting café het mandje. De reserves van de dag gingen nog voor een uitloop training bij cafe de pool, wat een gedreven team zijn we toch.
Verder spreekt het fotoverslag boekdelen en is het toch weer een aardige gatenkaas. Gelukkig zijn we niet vergeten dat Remco & Hans hun weddenschap met ons keihard verloren hebben en we zien het team pakket dan ook graag tegemoet. Tevens hopen we dat Stan zich ook er aan houdt om nog een teampakket aan steef te sponsoren.

Zondag de laatste thuiswedstrijd van t seizoen tegen onze vrienden uit Egchel.
Tot dan!