HAPPY HUNTING SEASON!!

Kloosterstraat 14 A
5988CK
HELDEN

Zo zo zo; lieve kijkBUISkinderen en welkom bij een nieuwe aflevering van Toptrainer Muur en de 16 prikkers. Wederom een aantal afmeldingen aan het adres van ons illustere duo; daardom was H6 bereidt ons uit helpen in de vorm van Noud en Jim; de standaardvraag van Toptrainer: “Hedde nog vieze dingetjes gedaan van het weekend?” Werd wederom negatief beantwoord. Overigens heeft er nog nooit een “uithelper” een bevestigend antwoord gegeven op deze vraag; vooral onze hoop in bange dagen; de A-jeugd of tegenwoordig ookwel onder 19 genoemd, pikt nooit meer een vrouwtje aan de kuif op zaterdagavond. Of de vrouwen hebben tegenwoordig allemaal een kuisheidsgordel meegekregen van pappa de beer of dat dames tegenwoordig allemaal hard-2-get spelen mag Joost weten maar dit baart verslaggever wel enigszins zorgen. Doeie Kapper Sil, die overigens volgende week EINDELIJK naar de kapper gaat, had een mooie breinkraker in petto over de selectie van vandaag. Had jij alle emoticons juist gekoppeld aan de persoon dan kon je een hele liter bier winnen. Eindconclusie: Niemand won een liter! Ofja eigenlijk Del en Shampoo maar Mikey bleek achter helemaal niet bij de selectie te zitten.

Kleine note vooraf; Verslaggever heeft zelf slechts 30 minuten gezien; dus het kan zijn dat niet elke passage helemaal op waarheid is berust; overigens kan dat laatste gedeelte van die note bij elk verslag maar dat even terzijde. Korte update over de boete van Mikey; die is inmiddels in goed overleg bepaald op: “Onbijtje”. A.s. zondag om 10:00 uur verzamelen op de Asperge 24, 5988 JJ Helden. Mag Mikey direct een nieuwe boete betalen voor het niet dragen van de wedstrijdpolo op een wedstrijddag als je zelf wel gevoetbalt hebt. En begin nou neet over: “Andy dich heijs m onneet aan want dan bisse unne zielige dr aan neijer”.

Vandaag wel weer een “Uuhl van de Daag”; En dit gaat u waarschijnlijk niet geloven maar is echt gebeurd; Mini-Andy verkoopt zijn ticket voor de klassieker omdat hij de mannen van H4 niet in de steek wilde laten. Los van het feit dat ik zijn betrokkenheid kan waarderen; maar dan ben je toch echt ’n uuhl? Helden 4 verkiezen boven DE wedstrijd van het jaar!

Komen we, na al dit slapgelul, uit bij de tegenstander van vandaag; Roggel. De fiere koploper van deze competitie. In de heenwedstrijd hanteerde we nog de tactiek: “Blitzkrieg”; die tactiek is gelukkig na 2 wedstrijden, dat we daar uberhaupt nog 2 wedstrijden voor nodig hadden, maar overboord gegooid. Dat konden we vooral conditioneel niet aan. Roggel werd nog het Meijel van Leudal genoemd door onze toptrainer; om nog iets van spirit in het elftal te krijgen maar dat mocht niet echt baten. De shirts van Roggel leken volgens Donnaruma (en zo ook uit te spreken) op de voormalige shirts van NEW KESTEL (oftewel New Castle). “Ingels waar ik neet zoe good in” aldus hout- en kimbewerker Donnaruma. De eerste 30 minuten is het tegenhouden en counteren voor H4 alleen maar bier; maar dit was ook precies de opdracht van Muur. Roggel weet geen noemenswaardige kansen te noteren maar is wel continue dreigend; de 0-1 hangt dan ook in de lucht. De coach van Roggel coacht goed door aan te geven dat zijn pupillen meer moeten bewegen…Net voor rust breekt Roggel door de muur van Heldense kuuze en prikt het de 0-1 binnen…met die stand wordt er ook gerust. Overigens is Helden 4, aldus ene Ralf S., na de winterstop beter gaan voetballen en daar ben ik het an sich wel mee eens.
Ondertussen doet Andy nog een poging winkelwagenschieten voor gevorderde maar helaas; kutTieme laat iemand anders winnen door het winkelwagentje zo te positioneren dat de eerste de beste ezel hem er zo in kan leggen. Dankjewel TIEME! Daar gaat een BBQ voor Helden 4; en dat mag jij jezelf aanrekenen.

Geen idee wat er in het kleedlokaal besproken is; dus snel door naar de 2e helft.
De 2-0 en 3-0 wordt nog gescoord door NEW KESTEL a.k.a. SV Roggel; Volgens ingewijdde liet Helden 4 wederom na om de 1-1 binnen te prikken en blijkt scoren wederom een kwaliteit te zijn. En zoals Muur zei: “Als Buijsenberg alleen op de keeper afgaat dan weet je dat hij gaat missen” ook Pinda kreeg een klein kansje maar wederom miste hij een pinda teentje… Verder citeren wij Mark “Slaapie” Thijssen; “Naast totti, die naar eigen zeggen vaak geil wordt aangekeken door vrouwelijk schoon, heeft ook slaapie dit syndroom, Don Verlinden: “19 uur kinnen ze mich ophalen veur te schommelen” Eindstand Tottie: Zie fotoverslag.

Mark Thijssen; Dae zien we kwiet #sekte, Max Smeets: “Op jacht” en Jelle Sillekens Happy Hunting Season en T-mo: “Past die daar wel in Slaap?”…Een hoger niveau dan dit op de vraag: “Kint ge ff wat serieuze details over de widstried door appe kwaam dr helaas neet. Excuus dus voor dit bar en bar slechte verslag. Helden 4 alleen maar bier verliest dus terecht van onze Roggelse vrinde. Tot onze grote verbazing winnen VVV'03 en Wilhelmina hun wedstrijden en dus moet H4 nog even aan de bak om wat puntjes te sprokkelen. Gelukkig komt der Bomber binnenkort terug van zijn schorsing en kunnen we dan de weg weer omhoog inzetten.

Gegroet, uw rondbuikige reporter!