Doelpunten festijn voor Helden 4

Wittenhorst 3 (zon)

25 november 2018 12:30

Na een zeer geslaagde Mallorca party in Duitsland (complimenten voor de feest commissie), moest er zondags evengoed weer gewoon gevoetbald worden. En hoe:  het werd een doelpunten festijn voor Helden 4 .

De mannen van Ger, Zoes, Tinus en BomBom begonnen een beetje terughoudend aan de wedstrijd ze lieten de tegenstander dicht bij de goal komen. we lieten Wittenhorst wat voorzetten geven en waren een erg slordig met het balbezit. Een of misschien wel meerdere tegendoelpunten hingen  in de lucht, maar niks is minder waar. Want na ongeveer 20 minuten spelen zet Timo goed druk op de keeper van Wittenhorst, deze wist niet goed wat hij moest doen dus wegrossen leek de enige optie, en ja hoor tegen Timo zijn 3e been en zo rolde de bal op een zeer "Lullige" manier in het doel en het stond 1-0 voor helden. Het spel van Helden 4 veranderde en wordt beter. Dit wordt beloond door Harie die door weer goed drukzetten van Helden een tekorte trugspeelbal onderschept een uit een moeilijke hoek Helden op een 2-0 voorsprong zet. Helden had kansen om het meteen te beslissen, maar vlak voor rust wordt Wittehorst nog een keer gevaarlijk en brengen de ze spanning weer terug door de 2-1 met een mooie lob op het scorebrod te zetten.

Na de rust ging het hard voor Helden 4. We kwamen vrijwel gelijk na rust op voorsprong door een mooie directe vrije trap van Timo, 3-1. Het verzet was gebroken en Helden 4 was niet te stoppen met goalen maken. Onze laatste man Thei kopt de bal na een goed gegeven corner erin, 4-1. En weer door uit een corner kopt Harie de bal op de binnenkant paal en het is weer Thei die de goal afmaakt (Harie leest: afpakt). Het spel ging verder en Helden was de 2e helft duidelijk de baas op het veld. Na ongeveer z’n 70 minuten gespeeld te hebben kan Harie nog een keer doeltreffend zijn door de bal goed in te koppen na een mooie voorzet, 6-1.
De wedstrijd is bijna gedaan maar Helden 4 is nog niet klaar met scoren. Moijer, die al een 300% kans mistte, maaktte zich kwaad en 1 actie later draait hij goed weg naar binnen en schiet de bal prachtig (dit keer wel) in het netje, 7-1. En of het nog niet genoeg was maakt Boks vlak voor het einde nog de 8-1 na een mooie actie.

Eindelijk weer eens een 3 punter voor Helden 4, volgende week hebben de mannen rust. De week erna mogen we Reuver 2 thuis verwachten, wordt dit weer z’n mooi potje? Boonie zal deze wedstrijd in ieder geval voor jullie gaan samenvatten, Succes!