BEVO profiteert van onzorgvuldig Vierde

BEVO 2 (zon)

18 november 2018 11:30

Vorige week hebben de mannen van Helden 4 een zondag uit kunnen rusten. Afgelopen donderdag is er weer gewoon getraind, Sloapie is vertrokken naar het verre Azië, redenen genoeg dus voor het behalen van een goed resultaat. Na een kenmerkende korte warming-up begint Helden 4 sterk aan de wedstrijd. Al na enkele minuten wordt Kaka vrij voor het hok gezet door Harie, Kaka blijft rustig en poort de keeper, 0-1. Helden speelt goed voetbal en creëert net als vrijwel elke wedstrijd meer dan voldoende kansen, maar net als al het gehele seizoen het geval is krijgen we de doelpunten te makkelijk/knullig tegen. De 2-1 had dan ook niet misstaan op de kelderklasse website. Rust 3-1.

In de rust is de conclusie helder: er wordt weer teveel gemopperd onderling, maar kansen worden er meer dan voldoende gecreëerd. Een 3 dubbele wissel gaat hopelijk zorgen voor het gewenste effect.

Al in de eerste minuut na rust wurmt Moijer zich langs enkele tegenstanders, legt de bal terug vanaf de achterlijn maar helaas wordt de bal niet afgemaakt. Enkele minuten later wordt het ook nog 4-1. Helden gaat nog meer risico nemen en komt na een goede actie van Thei via Timo op 4-2. Heel even heeft Helden hoop, maar enkele minuten later krijgt Helden wederom knullig een doelpunt tegen, 5-2. Kaka legt na een goede actie de bal breed op Moijer die de 5-3 binnenloopt. Hierna lukt het Timo niet om de mond te houden tegen de scheids, terechte gele kaart en dus radje draaien na de wedstrijd.

Volgende week is Tottie de gelukkige verslaggever. Dan spelen we thuis tegen Wittenhorst 3