Helden verliest zeer matig duel

Liessel 2

29 mei 2019 19:30

Op veld 4 mocht Helden 4 aantreden tegen Liessel 1 a 2. Helden is de gehele wedstrijd slordig en komt niet aan voetballen toe., dus het voelde al nattigheid, Liesel ook, want de sproeiers sprongen tot 2maal toe aan. Liessel had weer goede petatte op en rende het hele veld rond 90” lang. De eerste goal viel tijdens een klutsbal, die Helden drie keer probeerde weg te werken, maar toch in het Heldens doel viel 0-1 achter wederom gelegenheidsdoelman Boony.

In de tweede helft viel de goal snel voor Liessel. Een voorzet aan de linkerkant viel precies in het zijnet binnen, weer lucky, maar helaas 0-2. Daarna een counter en 0-3 Liessel, nadat Helden had verzuimt te scoren uit een hoekschop. Moijer kreeg nog een goede kans via Harie voor een goaltje. Helaas wilde het veld niet meewerken en kans was verkeken. Sloapie ging van vlagger (Mikey was afwezig voor het vlaggen) naar rechtsbuiten positie. Normaal op linksbuiten was het nu rechtsbuiten, dus naar binnen kappen en met links Ja!, netjes in het hoekje.

Op naar zondag voor de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Bevo 2. Dan is het seizoen voor promovendus Helden 4 goed geëindigd en netjes in het linkerrijtje als eindplaats. Moijer is de verslaggever bij deze laatste wedstrijd, waar Helden nog de mogelijkheid heeft om over BEVO heen te gaan op de ranglijst.