Blamage tegen Kepel

Wilhelminastraat 11
5981XW
PANNINGEN

Zondag 3 maart staat opnieuw een kraker tegen Kepel 2 op t programma. Appie zorgde met een kleine terugval op de zondag ervoor voor het grootste nieuws in de week naar deze topper toe. Ola wist overigens nog voor elkaar te krijgen om bij een wedstrijd om 12:00 te laat te komen, wat een koekebakker. Door naar de wedstrijd, 3-0 voor Kepel. Door naar de 3e helft: In de meest dooie kantine van Peel en Maas werd de topper tussen Feyenoord en PSV bekeken en werd nog even gevraagd of deze verslaggever zijn woorden terug wilde nemen dus bij deze: allerliefste knapste geweldigste aanvoerder van Kepel 1, het spijt me van harte dat jij de onderlinge strijd niet kan waarderen en kennelijk geen gevoel voor humor hebt. Verder gefeliciteerd met de 6 punten dit seizoen 😉. In Kessel werd overigens even voor gedaan hoe een Super Sunday ingericht moet worden, chapeau.

Dit weekend weer een potje tegen Ivo op het programma waar ook een heuze Super Sunday op sportpark Kerkeböske op het programma staat.

Tot de volgende.