6 Punten van TSC '04

5988CK
HELDEN

Goedemorgen zonder zorgen,

17 maart staat de thuiswedstrijd tegen TSC op de planning. Na de eerdere winstpartij thuis bij TSC weet ook de return uit te lopen op een winstpartij van H2. Met doelpunten van Mo (de man die iedere dag een Mini voor de deur heeft staan), en Heldens beste spits Moebel (wat een absolute legende is dat) weet H2 TSC te kloppen met 2-0. Verder was deze verslaggever een weekendje weg dus kan ik over de belangrijkste zaken van de wedstrijd (weekend ervoor & 3e helft) helaas niks vertellen.

Wel ben ik er dit weekend gewoon bij als we aantreden gegen Maasbree 2, hou dat verslag dus in de gaten!