Helden 2 hervat de competitie met een belangrijke wedstrijd.

SSS'18 2 (zon)

2e klasse C

25 februari 2024 11:00

M.A.J. Peeters

Sportpark Kerkeböske
Kloosterstraat 14 A
5988CK
HELDEN

Dames en heren, koeken en peren, en Hans natuurlijk. We zijn na het grote censuur schandaal van voor de winter weer terug met een mooi stukje tekst over hét meest fantastische en gezellige team van Helden (dat vaak op een gratis vaatje bier kan rekenen) Helden 2! Deze verslaggever heeft zich na heel wat gelobby door verschillende partijen weer zo gek gevonden om tóch door te gaan met het schrijven van verslagen. Dit heeft natuurlijk niet in de laatste plaats te maken met de verontschuldigingen vanuit de misdadigers (bestuur VV Helden) en de afspraak met koning Hans dat er in het vervolg overleg wordt gepleegd alvorens mijn woorden waarschijnlijk alsnog aangepast moeten worden. Bij deze is dit hoofdstuk dus afgesloten.

Kleine terugblik op de winterstop, Breuk, Mees en Appie 👉đŸģ👌đŸģ, Weslie helaas niet, en Dubbel D doa in Bali 👉đŸģ👌. Mooie terugblik, verder naar de wedstrijd van vandaag. Deze  verslaggever moet helaas toegeven dat hij de wedstrijd niet heeft bijgewoond en aantekeningen kreeg van iemand uit het Pieter …. ….. helaas moeten we het er mee doen!

Overigens hier al de eerste mooie quote vanuit het bestuur zelf, Hans merkte namelijk op dat Breuk erg actief is in de slaapkamer en noemde hem Neukie i.p.v. Breukie, zal deze citaat van nota bene het bestuur zelf ook gecensureerd worden?

Matje, je hebt gelijk, het is nu tijd voor een wat serieuzere noot. We staan er met H2 namelijk niet bepaald rooskleurig voor en het wordt dan ook tijd dat we weer een de 3 punten in het tasje kunnen steken. Hier gingen de blauwhemden overigens MET MO (overigens van de markt sinds kort, helaas dames, te lang gewacht!) onze sterspeler en messias was weer terug van zijn slepende blessure. Hij zette Breukie in de eerste minuut al bijna alleen voor de keepert. 2 minuten later was het overigens wel raak, Biggy (ja die gek voetbalt ook nog), maakt een wereldgoal met buitenkantje rechts vanuit een afgeslagen corner, 1-0 voor H2! Kort hierna valt ook direct de 2-0, Motje loopt een goede voorzet van Verstegen binnen, H2 op rozen! De 3-0 wordt vervolgens door Mees binnen gekopt door Verstegen en H2 gaat vrolijk verder. De 4-0 heeft de aantekeningen maker niet gezien helaas dus daar kan ik niks over zeggen, kennelijk een assist van Tegelke.

In de 2e helft knalt Mees nog op de lat, mist Breukie nog een opgelegde kans maar gebeurd er verder weinig. Enkel nog de 4-1 voor SSS, maar verder was het een vrij saaie 2e helft. Toch mag H2 erg blij zijn met wat ze vooral de eerste helft hebben laten zien. Met zulk spel kan het team zeker weten dd weg omhoog inzetten en nog een mooi laatste seizoen gaan verzorgen voor afzwaaiend trainert Matje.

3e helft echt vent absoluut geen idee mier, top feestje met H1 & Dames 1 & 2 in de kantine wat zich voortzetten bij Dotje. Ook de Heldenaren wilden wilden nog één keer afzwaaien bij de prachtige Monique.

Komende zondag de kraker tegen ‘Kepel’, loate we die stink greune dit kier us effe aafsmeren aub. Zondag 3 maart gaan we Sportpark Panningen-Noord weer eens ouderwets in vuur en vlam zetten.