Paashaas Eggy vind 3 eieren in Keuteleut

Koningslust 2 (zon)

Ivo Lamerichs (corner)
Jules Hilkens (vrije trap)
Assist: Sam Peeters

1 april 2024 11:15

P.L.M. Verhaegh

Sportpark De Lust
De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST

Hallo dames, heren, koeken en peren. Welkom bij een nieuw verslag van Helden 4 alleen maar bier (en tegenwoordig ook punten). Ditmaal geen verslag van ChatGPT of van de Rondbuikige Verslaggever maar van  SilkySmoothOperator Sillekens.

Vandaag stond Koningslust 2 op het programma. Een tegenstander die samen met ons de laatste plaatsen van de ranglijst bezet houdt. Ook een tegenstander waar we nog niet tegen gespeeld hadden en dus wist Helden 4 niet wat hun te wachten stond.

Bij de toptrainer thuis ging op deze maandagmorgen de wekker om 9:15, een of andere leider had verzonnen al om 10:00 te verzamelen bij onze sponsor Café de Pool. Aangezien ik al naar het weerbericht had gekeken en de zwembroek al aan had getrokken hoopte deze toptrainer of aflassing. Echter dacht de veldmeester, scheidsrechter, kastelein, leider en materiaalman bij Koningslust hier anders over en mochten we gewoon spelen. Niet bij iedereen was het bericht van tijdstip vertrek aangekomen. CEO feest "Totti" lag nog lekker te snurken op het bankje. Het was dus afwachten hoe hoog de boete van deze makker zou worden. Ivo B ging met naakte mannen in de Sauna en Yassin moest zich helaas ook afmelden. Aangezien Sloapie een horror blessure heeft opgelopen (1 week rust) was het dus weer tijd om spelers te regelen. Al snel kwam toptrainer uit bij "good old Tijl" (oude bekende) en Knapenkid. Dit bracht de selectie op 15 man en daarmee konden we afreizen naar Koningslust.

Bij aankomst in Keuteleut wisten we nog niet zeker of we een zwemwedstrijd of voetbalwedstrijd gingen spelen, maar na aandringen van Sloapie hebben we ons toch maar omgekleed voor een voetbalwedstrijd en kon de warmingup beginnen.

Op naar de wedstrijd. Helden 4 begon zeer sterk aan de wedstrijd. In de 20ste minuut was het al raak. Paashaas Eggy kon hem in de touwen schieten na een goeie corner van Buijsenberg. Na de 1-0 begon het kansen te regenen voor Helden 4. Na een goeie voorzet van Delano schoot Sam hem net over. Niet veel later viel de 2-0 voor Helden 4, weer een corner en weer paashaas Eggy. Net voor de thee valt de bal in de kluts en maakte de blauwhemden er 3-0 van.

Na de rust kwam de Rondbuikige Verslaggever aanwaggelen. Hij had de vrouw beloofd om even boodschappen te gaan doen, maar dit was jammer genoeg mislukt. Hij belandde op het voetbalveld van Koningslust. Hoe dit kon mogen jullie hem zelf vragen. Ik denk dat ik wel een reden kan verzinnen. Daarvoor verwijs ik jullie naar het fotoverslag.
De tweede helft gebeurde eigelijk niks bijzonders meer, buiten een goal voor Koningslust. Na 90 minuten floot de
veldmeester, scheidsrechter, kastelein, leider en materiaalman af.

Eenmaal terug gekomen in Helden (met een kleine pitstop bij de gele drietand) kon de derde helft beginnen. Er werd weer openlijk gediscussierd over de volgende onderwerpen: vreemdgaan mag, knappe dames, belachelijke bierprijzen, sexstandjes en waar Ivo B de laatste tijd uithangt. Wegens kans op censuur door Hans, kan ik hier niet te diep op ingaan, maar nodig ik jullie graag uit een keer mee te maken hoe diepgaand zo’n 3de helft eigelijk is.

Aju de mazzel!

SilkySmoothOperator Sillekens