Lichtwedstrijd

vv Helden JO10-1JM

Bieslo JO10-1JM

29 oktober 2018 18:45

Vandaag een heuse lichtwedstrijd. Op verzoek van Bieslo is deze wedstrijd verzet naar vandaag. IWe spelen vandaag 7 tegen 7 om zo min mogelijk spelers stil laten staan met deze temperatuur. Cas begon vandaag op doel en had een paar prachtige reddingen de eerste helft. We begonnen goed aan de wedstrijd netzoals de tegenstander trouwens. Er waren kansen over en weer en Diego, Kris en Ties moesten flink aan de bak om te zorgen dat Bieslo niet op voorsprong zou komen. En dat lukte ze heel goed. Met Lotte, Arda en Sep op het middenveld probeerde ze Finn te bereiken en dat lukte, opeens kwam de bal voor de voeten van Finn en die twijfelde geen moment en schoot de bal in het doel 1-0 Helden. Het spel golfde op en neer. Bij een verdedigende actie lukt het Helden niet om de bal weg te krijgen van het doel. En plots wist Bielso de gelijkmaker te scoren. Voor rust kreeg Arda nog een mooie kan maar zijn schot kwam op de paal terecht. Met een 1-1 russtand gingen we even kort rusten. Er viel door de leiders weinig te vertellen de inzet was geweldig en iedereen die enorm goed zijn best. In de rust ging Lotte keepen en die moest meteen flink aan de bak en wisten een paar ballen goed klemvast te pakken. Dit was het sein voor Helden om er een schepje boven op te doen. En na een mooie run van Kris gaf die de bal op Sep en die wist beheerst de 2-1 binnen te tikken. Daar waar helden dacht dat ze de drie punten binnen hadden dacht Bieslo daar heel anders over. Na bal verlies van Helden schoot Bieslo de 2-2 binnen Lotte was kansloos op dit schot. En vlak daarna wist Bieslo zelfs op voorsprong te komen. Nu moesten de blauwe weer flink aan de bak om een nederlaag te voorkomen. Een paar minuten voor tijd krjgt Kris de bal aan de linkerkant van het veld en rent langs de lijn richting het doel van Bieslo met een puntgave punter knalt ze de bal tegen de touwen 3-3. Wat een wedstrijd de laatste minuten vallen er geen goals meer en eindigen we deze prachtige westrijd in een terecht geljkspel 3-3.  Diego, Ties, Cas, Lotte, Kris, Finn, Arda en Sep wat een wekrlust, inzet en doorzettingsvermogen geweldig om naar te kijken. Toppie.