Eindelijk weer voetballen

vv Helden JO10-1JM

Venlosche Boys JO10-3JM

27 oktober 2018 9:00

Na twee weken zonder wedstrijden mochten we vandaag weer aantreden.Het was nog fris zo vroeg op de zaterdag maar de jongens en meiden hadden er erg veel zin in. Om 9:00 uur begonnen we aan de wedstrijd tegen een goede en felle tegenstander. Venlosche Boys had een aantal goede spelers die er voor zorgde dat Helden veel moest verdedigen. Na een paar minuten hadden we een goal tegen. Maar bij de eerste de beste aanval van Helden wisten wij uit een corner de gelijkmaker te scoren. Maar daarna pakte Venlosche Boys het initiatief en waren wij wel een beetje onder de indruk en daardoor zakte de inzet weg. Na in de rust de jongens en meiden goed toegesproken te hebben en met een mannetje extra in het veld begonnen we super goed aan de tweede helft. Het eerste kwartier van de tweede helft wisten wij zelfs 2 keer te scoren en het was geweldig om te zien hoe iedereen opeens knokte voor iedere meter. Op het einde van de wedstrijd was de pijp bij Helden leeg en bij de Boys kwam hun beste speler weer binnen de lijnen waardoor we nog een paar tegen doelpunten moesten incasseren. Uiteindelijk verloren we de wedstrijd met 9 -3. Maar het was mooi om te zien hoe we ons terug in de wedstrijd hebben weten te knokken. Komende maandag de wedstrijd tegen Bieslo weer een nieuwe kans en met de inzet van de tweede helft moet dat lukken.