Helden 4 op weg naar 3 vaten bier!

Horn 2 (zon)

24 november 2019 12:00

Nog 3 wedstrijden winnen en Timo, Baart en Danny zijn het haasje. Vandaag stond Horn op het programma, in de app werd al gesproken over een appeltje-eitje (Hari zat er uiteindelijk 1 doelpuntje naast), en de uitslag doet dit ook vermoeden.

De praktijk was echter anders, helden is misschien geen moment in de problemen geweest, maar het was wel echt reteslecht vandaag. Enfin, de wedstrijd. Timo won als zovaak de toss, en we konden van start. Krap 10 minuten bezig en het scorebord gaf al een 3-0 weer. Thei, Kaka en nogmaals Kaka prikten. In het vervolg van de helft hadden Timo en Sammie het vizier niet op scherp, en mistte Kaka een tweede pingel. Volgens mij kopte Raij ook nog op de paal, maar kan ook dat dit in de tweede helft gebeurde.

In de rust probeerde Gerrie ons scherp te krijgen, dit lukte echter alleszins. Helden ging in de tweede helft op dezelfde bedroevende manier door. Eigenlijk had Horn gewoon het merendeel van de tijd de bal, echter zonder gevaarlijk te zijn. Achterin stond het nl. gewoon goed, en Rayven speelde sterk en hield z’n doel schoon. Halverwege de tweede helft gaf helden even gas en kopte allereerst Raij de 4-0 binnen, en was het daarna Il Fenomeno die zorgde voor de slotakkoorden. Een solo voor de 5-0 en misverstand achterin bij Horn wat resulteerde in een intikker voor de 6-0. Verder is het misschien beter als we niet teveel woorden vuil maken aan deze wedstrijd.

Volgende week speelt helden de topper (tenminste als naar verliespunten wordt gekeken) uit tegen de buren van Bevo. Hopelijk zijn we dan wat scherper en doen we wat we moeten doen. Onze topschutter (Il Fenomeno voor wie hem nog niet kent) mag schrijven hoe het ons vergaan is.