Oefenwedstrijd om snel te vergeten

Baarlo 2 (zon)

Jim Hendrix (schot)
Assist: Koen Maessen

23 augustus 2020 11:00

Vandaag oefenwedstrijd nummer 2 in en tegen Baarlo.De ene na de andere speler raakt geblesseerd waardoor we al content waren om met 13 man (inclusief vlagger / veteraan Clippers en 2 A-spelers) af te reizen richting sportpark De Meeren.De hele wedstrijd speelt Helden op een bedroevend niveau waarbij de eerste helft nog iets minder slecht was dan de tweede helft.In de eerste helft worden wel nog enkele kansen gecreëerd en gemist. Grootste kans is voor Verstegen die vanaf 11-meter mocht aanleggen, maar hij mist zijn eerste penalty ooit bij Helden II. In de rust zijn we genoodzaakt om toeschouwer Tieme Janssen voetbalkleren te geven om zo nog een elftal richting het veld te sturen. Tieme bedankt hiervoor!

Tweede helft is volledig voor Baarlo, rond de 65ste minuut valt de 1-0.Bij de tweede paal wordt een Baarlo speler volledig vrijgelaten en die heeft de bal voor het intikken. Enkele minuten later valt de 2-0, een afvallende hoekschop wordt opnieuw voorgezet en wederom staat er een Baarlo speler kogelvrij en deze kopt de bal netjes binnen. Helden krijgt ook zijn kansen via Clippers, Milkboor en Moebel maar alle pogingen willen er niet in. Enkele minuten voor tijd wel de 2-1, Moebel tilt de bal over de verdediging en Milkboor weet de keeper middels een lob te verschalken. Bal wordt nog van de lijn gehaald maar vervolgens wordt deze binnengeschoten door Milkboor. Er wordt geen aanspraak meer gemaakt op de gelijkmaker en in de laatste minuut valt uit een counter nog de 3-1.

Een oefenwedstrijd om snel te vergeten en zaak dat iedereen zo snel mogelijk fit raakt.