Opgave BBQ vv Helden 12 mei

27 april 12:00  Tot en met zondag 5 mei is de mogelijkheid om zich op te geven.meer »

Interview van Pulke

28 april 7:30  Daar de mailbox van de wedstrijdsecretaris weer vol aan het lopen is met verzoekjes om wedstrijden te verplaatsen, hieronder het artikeltje dat in de afgelopen Zoefiebode stond, ter lering ende vermaeck.meer »

Zwanenzang Egchel 1 op Kerkeböske

27 april 11:00  Voor de laatste maal zal Egchel 1 op bezoek komen in Helden. Ze zullen aantreden om 11.30 tegen Helden 5. Vele spelers van ons team zullen ongetwijfeld nog in een oranje sfeer zitten dus het belooft een spektakelrijke wedstrijd te worden.meer »

Zoefiebode Helden - Sporting ST en beelden P&M

23 april 14:15  Zoefiebode jaargang 48, nummer 9meer »

Ga naar archief